Workshop - Când și cum are CSR-ul valențe de marketing?

Puterea CSR-ului

Puterea CSRului

Când și cum are CSRul valențe de marketing?

Deși, în denumire are ”corporate” în față, CSR-ul nu este destinat doar corporațiilor, chiar poate avea o tărie aparte atunci când o companie se implică în comunități restrânse. Ești cea mai importantă editură din județ? Cum ar fi să plantezi câte un pom pentru fiecare autor care îl publici și să îi dai numele acestuia? Peste ani și ani, orașul unde activezi ar putea să aibă singurul spațiu verde ”literar” din țară!  

Discutăm împreună despre:

  • Situațiile în care nu ar trebui să intersectezi marketing-ul cu CSR-ul.
  • Ce valori ale unui brand pot fi transpuse în acțiuni de CSR?
  • De ce CSRul și actele de caritate nu sunt nici pe departe sinonime?

When the wind blows there are those that build walls and then there are those that build windmills.

CSR isn’t a particular programme, it’s what we do every day, maximising positive impact and minimising negative impact.

– Jamie Lawrence – Quotes from ”The Responsible Business Summit – 2018”

Situații cu care mă aștept să vii în discuție (fără să te rezumi la acestea 😉):

  • După discuția noastră mă aștept să identifici spontan o acțiune de CSR din zona ta sau să dai o rezoluție cu privire la modul în care brandul tău/de care te ocupi poate integra o componentă de CSR.

PROVOCĂRILE PARTENERILOR LA MARKETING MINDSET

Exersează-ți abilitățile de marketer la evenimentul Marketing Mindset din orașul tău!

#DoWhatYouCant Mindset
mai 25, 2019

#DoWhatYouCant Mindset

La prima serie de evenimente Marketing Mindset, Samsung România lansează o provocare menită să îți reamintească faptul că ai toate abilitățile necesare să îți gândești planurile de marketing adaptate la orice context în care s-ar afla afacerea ta.

Citește tot
Un boost de 5,000 de euro de la MedLife
mai 25, 2019

Un boost de 5,000 de euro de la MedLife

Înțeleg presiunea antreprenorilor pe bugetele de marketing, eu însumi aflându-mă de foarte multe ori în postura de a-mi susține proiectele din propriul buzunar. Toți partenerii proiectului meu fie s-au aflat și ei în aceeași situație, fie lucrează îndeaproape cu antreprenori. Este și cazul MedLife care încă de la prima ediție își dorește să susțină inițiativele locale de marketing.

Citește tot