Partenerii evenimentului Marketing Mindset

MedLife

MedLife este compania care își dedică toate resursele pentru a asigura fiecărui client servicii medicale profesioniste la cele mai înalte standarde, bazate pe un suport tehnologic de ultimă generație, în condiții impecabile de siguranță și confort. Ne-am dezvoltat în permanență din dorința de a satisface cele mai exigente și mai complexe solicitări din domeniul medical. Sănătatea este profesia și pasiunea noastră, iar obiectivul nostru este să îmbunătățim calitatea vieții fiecărui pacient care ne trece pragul. Accesul la serviciile noastre este facilitat de sistemul integrat pe care îl aplicăm: ambulatoriu, spital, laborator de analize, farmacie, imagistică, abonamente corporate.

samsung-logo

#DoWhatYouCant Mindset

În cadrul fiecărui workshop din cadrul evenimentului, Samsung lansează celor prezenți provocarea de a inspira alți antreprenori prin modul în care au reușit să își depășească limitele și să își concretizeze visele. Fiecare va avea posibilitatea să își înscrie video-povestea în concurs în colțul dedicat și folosind Note9 și să o posteze pe fan page-ul nostru în albumul dedicat.

Un juriu va alege povestea cu cel mai mare potențial de a inspira și alți antreprenori și va desemna câștigătorul device-ului Note9.

logo-danone

Danone România

În România, producem în fabrica Danone din București lapte, iaurturi, smântână, cu lapte colectat de la fermele românești și cu toată atenția pentru cea mai bună calitate și siguranță alimentară. 500 de angajați români lucrează cu pasiune pentru producerea și distribuirea zilnică a peste 1 milion de iaurturi, o parte dintre acestea fiind exportate și în alte țări europene. Combinăm astfel expertiza de aproape 100 de ani a Grupului Danone în realizarea celor mai bune iaurturi cu resursele și preferințele locale, astfel reușind să fim lideri de piață pentru lactatele proaspete – iaurturi și deserturi pe bază de lapte.

vinarte-romania-2

Vinarte România

Regele vinurilor roșii românești, creatorul celebrelor Soare, Prince Matei, Prince Mircea sau Castel Bolovanu, companie înființată în 1998 cu unicul scop de a demonstra că în România se pot face vinuri care să rivalizeze cu marile vinuri europene, este chintesența vinificației românești moderne, unul dintre brandurile de referință pentru ce înseamnă renașterea tradiției producției vinului pe aceste meleaguri.

fan-courier-partener-marketing-mindset

Oriunde, cu plăcere.

Suntem liderul serviciilor de curierat din România încă din anul 2006 și ne dorim să rămânem în continuare partenerul de încredere al tuturor celor care aleg serviciile noastre, cu aceeași pasiune și dăruire pentru fiecare livrare efectuată.

În fiecare noapte, mașinile FAN Courier străbat peste 78,500 de kilometri, aproape dublul lungimii Ecuatorului, acoperind 105 de trasee pe întreaga suprafață a țării. Micșorăm distanțele dintre oameni și nu încetinim niciodată ritmul pentru că avem cei mai dedicați curieri, o echipă minunată, gata oricând să primească noi membri.

Democratizarea marketing-ului și marketing-ul de performanță

Marketingul online poate deveni accesibil oricui are cunoștințele potrivite, iar efortul va fi întotdeauna răsplătit pe măsura rezultatelor. Susținem noua clasă de profesioniști independenți și de antreprenori vizionari. Aceste două categorii pot lucra împreună pentru a revoluționa mediul de business online din prezent. Ne ghidăm zilnic activitățile după criteriile de performanță, integritate, transparență, focus, de knowledge share și de inovare continuă.

Nissan – Partener de mobilitate

Imaginează-ți că poți trece prin viață cu mai multă bucurie, mai multă încredere și cu legături mai strânse cu cei din jur. La Nissan, conceptul de mobilitate inteligentă acoperă trei zone principale de inovație, care vizează modul în care mașinile sunt propulsate, conduse și integrate în societate. De la mașinile din care cobori și se parchează singure la autostrăzi care îți reîncarcă vehiculul electric în timpul mersului, toate acestea vor fi posibile în viitorul apropiat. Este un viitor care deja prinde contur în mașinile Nissan pe care le conduci astăzi.

Îngrijirea paliativă ca drept al omului. 

Îngrijirea paliativă vizează îmbunătățirea calității vieții pacienților și familiilor acestora atunci când se confruntă cu problemele unei boli incurabile, prin îngrijire medicală pentru pacient, sprijin social și consiliere psiho-emoțională și spirituală pentru pacient și aparținători.

Viziunea HOSPICE

Viziunea noastră este ca, în România, toți pacienții cu boli incurabile să beneficieze de servicii adecvate de îngrijire paliativă, la momentul potrivit, pentru a trăi cu demnitate fiecare clipă, alături de cei dragi. Înființată în anul 1992 la Brașov ca organizație non-profit, Hospice ”Casa Speranței” a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România.