Ce este Marketing Mindset și ce îți propune să ofere antreprenorilor?

Despre Eveniment

Singurul eveniment de marketing aplicat exclusiv pe obiectivele antreprenorilor

De ce să participi la Marketing Mindset?

Evenimentul nu este despre cum am acumulat eu experiență pe marketing și comunicare, ci despre ce pot oferi pentru brandurile voastre din ceea ce am acumulat. Sunt adeptul teoriei pusă în practică, al practicii cu fundament solid și al eliberării de presiune prin socializare. Marketing Mindset are trei componente: Workshop format din 5 sesiuni de know-how și o sesiune de lucru pe echipe, 1-to-1 know-how pentru cei care își doresc să ne întâlnim să discutăm doar despre planurile lor de marketing și Wine - networking.

25

de evenimenteFiecare eveniment va avea: 5h de workshop, wine-networking, posibilitatea de 1-to-1 know-how, provocări cu premii de la parteneri.

Un workshop cu 6 sesiuni de know-how și aplicații practice pe echipe și o seară veritabilă de wine-networking.

Află totul despre fiecare sesiune în parte!

1. Pași în poziționarea afacerii tale
…încotro?
2. Canale de promovare – E greu să găsești un mix bun…
Și e greșit să îl încerci de-a gata pe a-l altora.
3. Content is king
….dar are nevoie și de o regină, și de-o curte de nobili și de câțiva cavaleri.
4. Cum construim o strategie de marketing ?
KPI corecți și bine definiți
5. Puterea CSR-ului
Când și cum are CSRul valențe de marketing?
6. Practice makes better.
Let`s do some practice! (exercițiile pe echipe)

PROVOCĂRILE PARTENERILOR LA MARKETING MINDSET

Exersează-ți abilitățile de marketer la evenimentul Marketing Mindset din orașul tău!

#DoWhatYouCant Mindset
iulie 20, 2019

#DoWhatYouCant Mindset

La prima serie de evenimente Marketing Mindset, Samsung România lansează o provocare menită să îți reamintească faptul că ai toate abilitățile necesare să îți gândești planurile de marketing adaptate la orice context în care s-ar afla afacerea ta.

Citește tot
Un boost de 5,000 de euro de la MedLife
iulie 20, 2019

Un boost de 5,000 de euro de la MedLife

Înțeleg presiunea antreprenorilor pe bugetele de marketing, eu însumi aflându-mă de foarte multe ori în postura de a-mi susține proiectele din propriul buzunar. Toți partenerii proiectului meu fie s-au aflat și ei în aceeași situație, fie lucrează îndeaproape cu antreprenori. Este și cazul MedLife care încă de la prima ediție își dorește să susțină inițiativele locale de marketing.

Citește tot