Workshop Marketing Mindset - Content is king

Content is king

Content is king…

…dar are nevoie și de o regină, și de o curte de nobili, și de câțiva cavaleri.

Gândește-te la brandul tău ca la postul de radio preferat sau ca la vlogger-ul pe care îl urmărești cel mai des, iar la audiența ta ca la ascultători sau followeri, nu îi considera niște simpli consumatori. Care sunt subiectele lor de interes? Ce îi face să râdă? Ce îi deranjează? Cum intersectăm interesele lor cu brandul tău? Ce program de entertainment sau de infotainment ai știut să gândești astăzi în jurul brandului tău? Sunt alături de tine în procesul de a-ți devoala de comercial brandul și de a-i simplifica drumul de la mesager comercial la povestitor.

Discutăm împreună despre:

  • Identificarea key opinion leaders pe segmentele de interes!
  • Identificarea intereselor conexe – Grade de afinitate ale clienților.
  • Cum creăm conținut pentru principalele canale de promovare ?

Content is fire. Social media is gasoline.

Stop trying to be amazing and start being useful. I don’t mean this in a Trojan-horse, “infomercial that pretends to be useful but is actually a sales pitch” way. I mean a genuine, “how can we actually help you?” way.

Jay Baer – Auhtor Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype

Situații cu care mă aștept să vii în discuții (fără să te rezumi la acestea 😉):

  • În sesiunea aceasta? Niciuna 🙂. Dar te provoc să le identifici în timpul workshop-ului.

PROVOCĂRILE PARTENERILOR LA MARKETING MINDSET

Exersează-ți abilitățile de marketer la evenimentul Marketing Mindset din orașul tău!

#DoWhatYouCant Mindset
iulie 20, 2019

#DoWhatYouCant Mindset

La prima serie de evenimente Marketing Mindset, Samsung România lansează o provocare menită să îți reamintească faptul că ai toate abilitățile necesare să îți gândești planurile de marketing adaptate la orice context în care s-ar afla afacerea ta.

Citește tot
Un boost de 5,000 de euro de la MedLife
iulie 20, 2019

Un boost de 5,000 de euro de la MedLife

Înțeleg presiunea antreprenorilor pe bugetele de marketing, eu însumi aflându-mă de foarte multe ori în postura de a-mi susține proiectele din propriul buzunar. Toți partenerii proiectului meu fie s-au aflat și ei în aceeași situație, fie lucrează îndeaproape cu antreprenori. Este și cazul MedLife care încă de la prima ediție își dorește să susțină inițiativele locale de marketing.

Citește tot