Workshop Marketing Mindset - Canale de promovare

Canale de promovare – E greu să găsești un mix bun…

Canale de promovare – E greu să găsești un mix bun

– Și e greșit să îl încerci de-a gata pe-al altora

Studiile de caz ale brandurilor globale nu pot fi puncte de reper sau luate de biblie pentru afaceri locale. Poți desprinde din ele trenduri, dar un mix eficient gândit pentru promovare locală, trebuie să țină cont de resursele disponibile. Este nevoie de inspirație, creativitate și know-how ca să fii relevant pentru marketingul antreprenoriatului tău. Doar nu te gândești că poți face campaniile brandurilor care au sute de mii de euro buget de investit cu bugete de zeci sau de mii de euro? 

Discutăm împreună despre:

  • Media clasică
  • New media
  • Social media
  • Noi canale (ex: waze)
  • Marketing Afiliat
  • Comparații de cost și de eficiență între canalele de promovare
  • Importanța comunităților construite în jurul brandului – transformarea clientului într-un brand ambassador
  • Tipuri de campanii omni-channel si uni-channel

Your top of the funnel content must be intellectually divorced from your product but emotionally wed to it.

Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.

Joe Chernov Winner Content Marketer of the Year

Situații cu care mă aștept să vii în discuții (fără să te rezumi la acestea 😉):

  • Dificultăți întâmpinate până acum în acțiunile de promovare pe care le-ai desfășurat.
  • Modalități prin care ți-ai măsurat eficiența campaniilor până acum.

PROVOCĂRILE PARTENERILOR LA MARKETING MINDSET

Exersează-ți abilitățile de marketer la evenimentul Marketing Mindset din orașul tău!

#DoWhatYouCant Mindset
octombrie 19, 2019

#DoWhatYouCant Mindset

La prima serie de evenimente Marketing Mindset, Samsung România lansează o provocare menită să îți reamintească faptul că ai toate abilitățile necesare să îți gândești planurile de marketing adaptate la orice context în care s-ar afla afacerea ta.

Citește tot
Un boost de 5,000 de euro de la MedLife
octombrie 19, 2019

Un boost de 5,000 de euro de la MedLife

Înțeleg presiunea antreprenorilor pe bugetele de marketing, eu însumi aflându-mă de foarte multe ori în postura de a-mi susține proiectele din propriul buzunar. Toți partenerii proiectului meu fie s-au aflat și ei în aceeași situație, fie lucrează îndeaproape cu antreprenori. Este și cazul MedLife care încă de la prima ediție își dorește să susțină inițiativele locale de marketing.

Citește tot